Fıka Oku -2

Azrail


Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor
ve hastaneye kaldırılıyor.Ameliyat masasındayken,
ölüme yakın, birden bir hayal görüyor.
Azraili görüyor ve soruyor:
'Benim saatim geldimi?
'Azrail cevap veriyor:
'Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve 8 günün var'.
Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor.
Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtturuyor ve
göğüslerini düzelttiriyor.
Kısacası: 'Yeniden doğmuş gibi' daha uzun bir süre
yaşayacağını bildiği için şimdi, o kadar ameliyatın
değdiğini düşünüyor. Son ameliyattan sonra, hastaneden
tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.Tam karşıdan karşıya
geçiyorken ambulans çarpıyor ve ölüyor.
Azrail'e soruyor: '40 seneden daha fazla yaşayacağımı
söylemiştin.Neden o zaman bana o ambulansın çarpmasını
engellemedin?
Azrail cevap veriyor:
'Kız, allah canını almasın ben seni tanıyamadım...!








100 numaralı adam

atla gel şaban

avanak apdi

bekçiler kralı

Bıçkın

davacı

davaro

deli deli küpeli

Devlet Kuşu

doktor civanım

dokunmayın şabanıma

Düttürü Dünya

en büyük şaban

garip

gerzek şaban

Gol Kralı

Gurbetçi Şaban

Gülen Adam

hababam sınıfı

hababam sınıfı sınıfta kaldı

hababam sınıfı tatilde

HABAM SINIFI UYANIYOR

hanzo

ibo ile güllüşah

inatçı

inek şaban

İyi Aile Çocuğu

japon işi

Kanlı Nigar

kapıcılar kralı

katma değer şaban

Kemal Sunal Biyografisi

keriz

Kibar Feyzo

Kılıbık

kiracı

koltuk belası

korkusuz korkak

köyden indim şehre

köşeyi dönen adam

küheylan

mavi boncuk

meraklı köfteci

orta direk şaban

polizei

Postacı

propaganda

sahte kabadayı

sakar şakir

salak milyoner

salako

sevimli hırsız

sosyete şaban

Süt Kardeşler

Talih Kuşu

Tarzan Rfıkı

tokatçı

tosun paşa

umudumuz şaban

uyanık gazeteci

var yemez

Yakışıklı

yalancı yarim

yedi bela hüsnü

yoksul

Zehir Hafiye

zübük

çarıklı milyoner

çöpçüler kralı

Üç kağıtçı

şabanoğluşaban

Şark Bülbülü

şaşkın damat
Şen Dul Şaban